Suntem prezenți cu toate produsele din portofoliul nostru pe site-ul de achiziții publice www.e-licitatie.ro (SEAP / SICAP). Ne găsiți la secțiunea operatori economici cu următoarele date de identificare:
- Denumire participant: S.C. SoftGeek S.R.L.
- Oraș/Județ: Cosoveni/Dolj
- CUI: RO37710473
- Numar Reg. Com: J16/1492/2017
- Tip: Ofertant
Autoritățile contractante pot iniția cumpărări directe prin sistemul de achiziții publice. În cazul în care, în urma consultării paginii noastre web doriți să achiziționați și alte produse, care nu figurează pe site-ul de achiziție publice, avem rugămintea să ne contactați.
Date de contact
Procedura de achiziție prin SEAP / SICAP
1. Identificați produsele dorite
- Căutați în magazinul nostru online www.sgsolar.ro produsele pe care doriți să le achiziționați.
2. Trimiterea intenției de achiziție prin e-mail
- Odată ce ați identificat produsele dorite, trimiteți un email cu acestea la adresa: office@sgsolar.ro în care să specificați că doriți achiziționarea prin platforma SEAP / SICAP.
3. Achiziția prin SEAP / SICAP
- Unul dintre reprezentanții noștii de vânzări va lua legătura cu dvs. prin telefon / email. Comanda dvs. va fi publicata sub forma de pachet pe platforma www.e-licitatie.ro și vi se va transmite codul CPV și nr de referință pentru a putea realiza achiziția directă, iar societatea noastră va emite factura numai după finalizarea achiziției.
Stabilirea costurilor de transport până la sediul Autorității Contractante:
- Pentru comenzile cu o valoare de până în 250 lei (cu TVA), se va aplica un cost pentru transport de 20 lei.
- Pentru comenzile cu o valoare de peste 250 lei (cu TVA), transportul este gratuit.