1. Consumatorii, persoane fizice, care achizitioneaza produse de pe www.sgsolar.ro le pot returna in 14 zile calendaristice, in conditiile legii, fara a fi nevoiti sa justifice decizia de retragere din contractul la distanta.Dreptul de retur in 14 zile este reglementat de OUG 34/2014 cu modificarile si completarile ulterioare.
Perioada de 14 zile incepe sa curga de la data cand consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor.
Produsele care in perioada de utilizare prezinta defecte ce fac obiectul garantiei nu pot fi returnate. Acestea se vor aduce la conformitate potrivit conditilor legale si a celor prezentate in certificatul de garantie emis de vanzator, importator sau producator.
Daca vrei sa returnezi in 14 zile un produs achzizitionat de pe www.sgsolar.ro te rugam sa ne notifici acest lucru folosind adresa de email office@sgsolar.ro. Ataseaza acestui email formularul de retur pe care il poti descarca accesand link-ul de mai jos si o suita de fotografii care sa ateste integritatea produsului ca NOU(fara zgarieturi, ambalajul original si sa fie intact, urme de folosita, fara urme de prindere in suruburi), produsul sa fie bun de revanzare. Acceptam retur doar produselor sigilate.
Produsele aflate in lichidare de stoc, promotii sau la reducere de pret, NU se pot returna.
Ne rezervăm dreptul de a refuza coletele deteriorate sau produsele care prezinta semne de uzura;
Descarca formularul de retur de aici
2. Poti completa şi transmite electronic de pe site-ul nostru [www.sgsolar.ro] formularul standard de retragere sau orice altă declaraţie neechivocă. Dacă folosesti această opţiune, iti vom transmite fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere. Daca nu primesti email-ul de confirmare inseamna ca solicitarea ta nu a ajuns la noi.
După trimiterea produselor returnate prin curier si evaluarea acestora de către personalul nostru, veți primi prin e-mail un răspuns de accept retur / refuz retur / clarificări la cererea de retur intru-un interval de timp ce poate varia intre 2 si 10 zile de la receptia produsului insa fara sa depaseasca termenul legal de rambursare a contravalorii in conformitate cu legislatia aplicabila la solicitarea dumneavoastră .
În cazul unui răspuns favorabil solicitării d-voastra se va emite o factură fiscală de stornare, urmând ca sumele datorate să le primiți în termen de maxim 30 zile în contul bancar menționat în formularul de retur. Pentru toate produsele livrate prin curier rambursarea banilor se va face intr-un cont bancar deschis la orice banca din Romania.
Suma plătita va fi rambursata integral, mai puțin costul transportului care rămâne în sarcina clientului, în 30 zile lucrătoare de la primirea integrala a coletului de retur . Clientul va primi suma achitată, însă nu va avea dreptul și la alte despăgubiri (Conform ordonanței de guvern 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta, aprobata cu modificări prin Legea 51/2003, Capitolul 2, Articolul 10 litera c)
În cazul refuzului returului veți fi înștiințați despre modul și condițiile în care coletul poate ajunge la dvs.
Persoanele juridice nu au calitatea de consumator in sensul actelor normative pentru protectia consumatorilor. In consecinta ne rezervam dreptul de a accepta sau nu retururile din partea persoanelor juridice.
3. Anularea tranzacției
Dacă ai efectuat o comandă și ai achitat-o prin intermediul cardului bancar, iar apoi te-ai răzgândit. Putem anula această comandă dacă nu am livrat-o, iar banca emitentă va debloca suma blocată în contul tău în termen de 1-30 de zile în funcție de politica acesteia.
4. Obligatiile care revin consumatorului:
- Produsele sunt predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la achizitia acestora.
- Consumatorul suporta costurile de returnare.
- Produsele returnate trebuiesc să fie returnate în aceeași stare în care au fost livrate (fara zgarieturi, sa fie intacte, fara urme de folosita, fara urme de prindere in suruburi), in ambalajul original al acestora, etichetele și sigiliile echipamentelor să fie intacte, fiind însoțite de factura fiscală, dovada plății, certificatul de garanție, manual, documentația tehnică, instrucțiuni de folosire, o copie a facturii inițiale, o adresa semnata de persoana care a plătit comanda prin care notifica denunțarea contractului și solicita returnarea sumei plătite, indicând contul și banca unde se vor returna banii.
5. Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
- Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site – puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
- Produs nefunctional in primele 48 ore de la receptie – in cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
- Produs in colet deteriorat – pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor (pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.)
- Produse livrate gresit - In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.
- Ne rezervăm dreptul de a refuza coletele deteriorate sau produsele care prezinta semne de uzura;
- Reglementările OUG nr. 34/2014 cu privire la dreptul de retur al consumatorului nu se adresează persoanelor juridice.
- Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
- Dacă în coletul de retur se află produse diferite fața de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzată.
6. Produse care nu sunt acceptate la retur
- Produse care prezinta modificari fizice,urme de uzura, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice sau electrice, urme de folosire si/sau interventii neautorizate etc.
- Produsele aflate in lichidare de stoc, promotii sau la reducere de pret
- Produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a carei furnizare a fost nevoie de plata in avans;
- In cazul mai multor produse achizitionate printr-un credit, nu se va putea face returul unui singur produs, ci doar un retur integral, al tuturor produselor conform conditiilor de la pct. 4, 5, 6.
- Produsul are ambalajul deteriorat sau incomplet sau nu este in ambalajul original.
- Produsul este descompletat.
- Produsul nu are etichetele intacte.
- Abuzuri (returnări repetate).
- Produsele aduse pe comanda speciala sau care au fost montate nu se pot returna
Nu ne trimiteți colete de retur „cu plata la livare” – nu primim astfel de colete.
Dacă returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus, costul transportului înapoi către cumpărător se va face pe cheltuiala acestuia.